Welkom op mijn muzische blog!

Welkom op mijn muzische blog!



Ik ben Chloë, een derdejaarsstudente leerkracht lager onderwijs.

Via deze blog zal ik jullie op de hoogte houden van mijn muzische ervaringen in functie van de module 'muzische school', die dit jaar in het thema van 'opera' staat.

Zo kan je meegenieten en je muzisch laten inspireren...

dinsdag 4 januari 2011

Zot van A

Reeds maanden geleden zag ik een trailer van deze film. Ze waren toen nog volop met de opnames bezig, maar ik wist toen al dat ik hem zeker wou zien. Door de vele bekende Vlaamse acteurs én het feit dat hij in het hartje van Antwerpen werd opgenomen was ik al direct verkocht.


Op een avond, nadat de film al enkele weken te zien was in de bioscopen, ben ik onverwacht naar 'Zot van A' gaan kijken. Na een gezellig etentje beslisten we om nog een filmpje mee te pikken.
Met een ijsje en een cola als dessert genoten we van een 2-tal uur pure ontspanning. Het was een echte feelgood-film waarbij je niet moest nadenken: net wat ik nodig had die zaterdagavond om 23u.
De film was niet wat ik ervan verwacht had. Ik wist niet dat het een Sinterklaas- en kerstfilm was en daarvoor heb ik hem een beetje te vroeg op het jaar gezien (het was nog maar begin november), maar toch stoorde het niet. De film deed me denken aan de Britse film 'Love actually' en dat vond ik jammer, hoewel ik dit ook een goede feelgood-film vind.


Maar hij was zeker en vast de moeite waard om naar te gaan kijken in de bioscoop en wanneer hij in de toekomst op de televisie zou worden uitgezonden zal ik hem zeker terug opnieuw bekijken.




Heb je Zot van A nog niet gezien? Bekijk dan de trailer en ga hem nog snel zien in de bioscoop!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten