Welkom op mijn muzische blog!

Welkom op mijn muzische blog!



Ik ben Chloë, een derdejaarsstudente leerkracht lager onderwijs.

Via deze blog zal ik jullie op de hoogte houden van mijn muzische ervaringen in functie van de module 'muzische school', die dit jaar in het thema van 'opera' staat.

Zo kan je meegenieten en je muzisch laten inspireren...

maandag 17 januari 2011

muzisch en operamisch pauzeren

Bij deze post ik het voorlopig laatste bericht op mijn muzische en operamische blog.
Ik begin aan een lange stageperiode in mijn stageschool en vervolgens aan een nog langere stageperiode in het verre Suriname.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor het muzisch snuisteren op mijn blog en ik hoop dat jullie er iets aan gehad hebben!

Ik wens jullie nog vele mooie muzische momenten en hopelijk tot gauw!

Muzische groetjes,

Chloë

Geen opmerkingen:

Een reactie posten